nedjelja, 2. rujna 2012.

Marocco I

Vodim vas na malu ekspediciju u Marocco...
Jeste da je samo na fotkama ali nadam se da cete uzivati bas kao sto sam i ja uzivala :)


















Broj komentara: 15:

  1. Predivne fotografije ! I'm in love !

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. možda sljedećeg ljeta :D predivno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Bila sam u Maroku. Raj na zemlji.

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivno sve izgleda na slikama a kako bi tek uzivo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hoćuu i jaaa :D
    Super su sike :)
    :*

    OdgovoriIzbriši
  6. predivne slike,nadam se da cu i ja nekada biti u mogucnosti da posjetim maroko :)

    OdgovoriIzbriši
  7. aaaaa blago tebi. my dream land.
    kiss

    OdgovoriIzbriši
  8. Super su fotografije :)...trenutno sam i ja u jednoj egzotičnoj zemlji ;)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Prelepe slike, potpuno docaravaju ono sto i sama zamisljam..toliko boja. Posebno mi se svidja krojacki salon i teglice pune sarenog praha. Mora da su boje za farbanje textila?

    OdgovoriIzbriši
  10. though I hate sunny places I really envy you <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako divne boje u teglama... Prelepo, dah orijenta! <3
    Pratimo te! :***

    http://sparklyget.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Ohh wow.. druga slika ostavila me bez teksta!!

    OdgovoriIzbriši
  13. ohh da mi se izgubiti na ovim ulicama .. šarenilo, mirisi,hrana.. <3

    Edina :*

    OdgovoriIzbriši
  14. WOW, love these pics!
    Wanna follow each other? Visit my blog and let me know....hope you will like my posts!
    XOXO
    Ylenia

    OdgovoriIzbriši