utorak, 16. listopada 2012.

Pos'o - kuća..:P

            
                 “I like my money where I can see it, hanging in my closet.”











                                              4 B

                                         Blouse - H&M
                                         Blazer - Zara
                                         Bag - Pull and Bear
                                         Boots - Retro



♥ by Emica

Broj komentara: 11:

  1. Nova torba.. sviđamoo.. :) pravi je jesenji slatkiš :)

    Edina :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicna je tasna, dzemperasta :D
    Bas je kao ti, i moje i sve.

    Ljubim

    OdgovoriIzbriši
  3. I love your bag
    xox

    reasnotebook.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepa kombinacija, torba ti je super :)

    OdgovoriIzbriši
  5. super kombinacija :)
    eh ja sam bolja od ekrema za faks... kuca-poso-faks ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Ema, torba je cisto savrsenstvo ! Zelim, zelim !

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  7. Imamo identičan šal i boja je ista ali sad razmišljam i nemam pojma gdje sam ga kupila prije puno godina :) Baš ga volim!

    OdgovoriIzbriši
  8. Cizme i torba su ti saaavrsene!!!

    peculiarchick.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Super kombinacija :)
    prati moj blog
    http://stylebymery.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši