četvrtak, 27. prosinca 2012.

Red Valentino Spring / Summer 2013



















Broj komentara: 9:

  1. A vidjela sam ove slike već, i ostala sam očarana, pozadina, boje, nezna sminka,modeli,odeća, ma sve je tako summery nezno i leprsavo, a mogu samo da patim za pojedinim haljinicama :'(

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobrodosla draga natrag, nedostajala si! Divne su,ocaravajuce!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala lutkice!
      A bas mi krivo sto nisam mogla nista objavljivati..
      imala sam nekih glupih problema sa ovim blogspotom (nadam se da se vise nece desiti )
      Ugl..sad sam tu :)

      Izbriši
  3. Wow...kakav je ovo moćan comeback!!! Očarana sam ovim postom, a favoriti su mi na drugoj i posljednjoj fotki!!! Ljubac :*

    OdgovoriIzbriši
  4. prva haljiiiina *.* zaljubljena sam. mislim da ću je sanjati večeras :D

    pratim te :*

    http://red-flair.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši